.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نکا خبر داد
برگزاری بزرگداشت شهدا در مازندران

شمال نیوز: فرماندار نکا از برگزاری کنگره بزرگداشت 180 شهید کارمند مازندران و سرداران و 430 شهید نکا خبر داد.

علی رجبی در گفت‌وگو با فارس در نکا بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تأکید بر اینکه این مهم و نهادینه‌کردن فرهنگ شهادت در جامعه باید از نظر کمی و کیفی گسترش یابد، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار سبب تأمین شدن نیاز معنوی نسل جوان جامعه می‌شود.

رجبی افزود: مهم‌ترین کارکردهای این یادواره‌ها علاوه بر انعکاس مجاهدت‌ها و معرفی حماسه‌سازان سال‌های دفاع مقدس به نسل جوان، ایجاد وحدت و همبستگی و گسترش روحیه تلاش و ایثار در جامعه است.

فرماندار نکا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این یادواره در شهرستان اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: این یادواره 23 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی کنگره شهدای مازندران برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا در سراسر استان انجام شده است.

رجبی یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها خارج کردن آنها از شکل تشریفاتی و کلیشه‌ای و ماندگار کردن رشادت‌های رزمندگان و ایثار شهدا است.

فرماندار نکا با تأکید بر گرامیداشت یاد و نام شهدا، افزود: بر همه ما لازم است فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انقلاب عرضه کنیم.

رجبی گفت: اینکه بتوانیم برای شهدای هر صنفی یادواره جداگانه برگزار کنیم بسیار مهم و تاثیرگذار است که در شناساندن شهدای مختلف در جامعه تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: رمز ماندگاری برگزاری یادواره‌های شهدا، ماهیت مردمی و حضور خودجوش جوانان با هدف افزایش ولایت‌مداری در جامعه در این یادواره‌ها است که هرساله با استقبال بی‌نظیر جوانان در جای جای این مملکت برگزار می‌شود و بر عزت ایران اسلامی می‌افزاید.

رجبی در پایان اظهار داشت: امیدوارم یادواره شهدای کارمند مازندران که برای نخستین‌بار در نکا برگزار می‌شود به‌خوبی و با شکوه و با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان برگزار شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.